Monday, October 20, 2014




Heyyaaaa 
Many of you may know the Born Pretty Store. If you don't, you are going to start to know for the best reasons! And one of them is this little surprise I have for you! Born Pretty contact me and they gave me a little gift to you, all my readers and friends. They gave me a 10% discount in the store! All the items are already soooo cheap, and now, is almost free! ihihih
The rules are: You go to the site, pick your favorite non-sale items, and in the end you put the CODE: ANAT10 to get 10% discount!  Isn't that awesome??? I think so :D
GO GO GO NOW and buy!!! I leave you here with some of my favorite accessories of the store, but you can  go check for more HERE.
Oláááá 
Muitos de vocês devem conhecer a loja Born Pretty. Se não conhecem, vais ficar a conhecer pelas melhores razões! E uma delas é esta pequena surpresa que tenho para vocês! A Born Pretty contactou-me e deram-me um pequeno presente para vocês, todos os meus leitores e amigos. Eles deram-me 10% de desconto na loja! Todas as coisas lá ja são tão baratas, entao agora, são quase de graça! ihihih
As regras são: Vais ao site, escolhes as coisas que mais gostares que não estiverem em desconto e no fim metes o codigo: ANAT10 para receberes 10% na compra! Não é tão fixe??? Eu acho que sim :D
VAI VAI VAI AGORA e compra! EU deixo aqui os meus acessorios favoritos da loja, mas tu podes ir ver mais AQUI.








1: HERE 2: HERE 3: HERE 4: HERE 5: HERE 6: HERE 7: HERE 8: HERE 9: HERE 10: HERE 11: HERE
12: HERE 13: HERE 14: HERE 15: HERE 16: HERE 17: HERE 18: HERE 19: HERE 20: HERE




Já agora... 
Já participaste no giveaway que está a decorrer? Ainda não? De que é que estás a espera?!
Queres ganhar este chocker?
Entao participa! 

2 comments:

  1. Foram eles que te contactaram ? Sortudaaaa
    Vou já lá ver :)
    Beijinhos,
    Sofia

    ReplyDelete
    Replies
    1. SIm ihihi, obrigada , beijinhos :D

      Delete