Tuesday, February 24, 2015





















Last week I went to the capital, Lx! For me it's a big deal because I live in a small town far from the capital, and it's always amazing when I go there. I loved this trip because I visited places I've never been, like Hard Rock Cafe, Escape the Room, etc. If you don't know what it is, Escape the Room (http://www.escapetheroom.pt/) is a place where you have 3 different rooms, a jail, a movie theater and a office, and you are locked in one of them and you have one hour to escape. It was an incredible adventure, that I hope to do again.

A semana passada fui à capital, Lisboa! Para mim é grande coisa ir, porque eu vivo numa pequena cidade longe da capital e é sempre fantástico ir lá. Amei esta viagem porque visitei sitios que nunca tinha ido, como o Hard Rock Cafe, Escape the room, etc. Se não sabem o que é, o Escape the Room é um sitio que tem 3 salas diferentes, uma prisão, um cinema e um escritório, e vocês estão lá presos e têm uma hora para escapar. Foi uma aventura incrivel que espero voltar a fazer.


1 comment:

  1. Eu também sou de longe e sempre que vou lá é uma festa hehe xoxo <3

    www.flu-ffy.blogspot.pt

    ReplyDelete